Att muta sig själv

Som sagt har jag en dålig dag men det börjar blir bättre. Så fort jag skrivit klart det här så ska jag packa lite grejer och dra på lite mascara sen hämtar mina föräldrar mig så ska vi till Lindesberg. Efer mitt besök där tar jag bussen till Örebro. Ikväll sover älsklingen hos mig och vi hade tänkt laga god mat.
Så min muta till mig själv är att om jag håller uppe mitt humör och sköter besöket i Linde fint så får jag ha en trevlig myskväll med älsklingen och så ska jag köpa någon väldoftande hudcreme och smörja in mig med ikväll:)!


Den här gamla bilden på Marika,Tiger,Amanda och mig gör mig så glad :D


Kommentarer
Postat av: a n n a

det där var inte igår :o



usch vad jag saknar alla när jag ser den där bilen, samtidigt som den utstrålar så mkt glädje hah :(



<3

2010-09-06 @ 16:07:55
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0